husbilen

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Monica & Kurt-Allan - 10 mars 2011 08:36

Har just fått ett sms från Maria, Jörgen och hon skulle ut och åka skidor efter skoterspåret och undrade om jag skulle möta dem. Jag har inte ens kommit ur pyjamasen så det går nog dåligt och även om jag hade varit klädd har jag nog inte tagit skidorna efter skoterspåret för min förmåga når inte bara upp till att åka i ett väl tillrättalagt spår. Vet inte om jag vågar gå och möte dem heller eftersom jag har så dåligt lokalsinne, kan nog gå vilse fast det bara finns skoterspår att följa.

I kväll kommer Denes, Claudia och Lena upp för att ansluta till Borgagänget, tror att det är första gången de är i fjällen på vintern, hoppas att vi får bra väder. Just nu har vi blå himmel med några molntussar på och grenarna på träden rörs lite. Hoppas att det fortsätter så så att vi får en solig och varm lunch ute.

Ovido - Quiz & Flashcards