husbilen

Alla inlägg den 3 april 2011

Av Monica & Kurt-Allan - 3 april 2011 09:49

I går kväll när jag hade lagt mig hörde jag vatten som rann någonstans kring sängen. Tänkte  först att det var från tvättstället och ner i tanken som finns under sängen men det slutade aldrig. Tillslut var jag tvungen att klä på mig och gå ut och kolla så att det inte rann ur värmesystemet, det hände när vi var i Österrike för några år sedan. Det går ju an att vara utan värme på sommaren och allra helst när man är nere i sydeuropa men inte här uppe där det är minusgrader. Vi bestämmde oss för att det var värmesystemet som hade luft och för lite vatten.

I dag när vi ska åka hem så är det strålande solsken men glashalt efter nattens regn så det blir till att köra försiktigt, tur att vi har dubbdäck.


Ovido - Quiz & Flashcards