husbilen

Alla inlägg den 21 april 2010

Av Monica & Kurt-Allan - 21 april 2010 10:04

I gårkväll kom Rebecka med en present till mormor. Hon hade gjort tvål på kemin och den luktade citron så nu har jag en rosa liten tvål på tvättstället och den gör mig glad varje gång jag går dit.

Annars är det den tråkigaste tiden på året nu och det är för att jag måste sitta med bokföring och göra deklarationer. Kan inte förstå hur jag en gång i tiden kunde välja pappersarbete för det är det tråkigaste jag kan göra men efter nästa vecka så ska det vara klart och jag har bara några stycken nära och kära som jag hjälper annars så är man ju en "glad pesionär". Ser ialla fall fram emot fredag då vi ska ner till Umeå och lyssna på Jill Johnsson och ev gå ut och äta, inte varje dag jag får göra något sådant.

Ovido - Quiz & Flashcards