husbilen

Alla inlägg den 27 april 2010

Av Monica & Kurt-Allan - 27 april 2010 09:28

Fortfarande ingen vettig dator att använda. Det var tydligen svårt att bli av med det virus som har tagit den i besittning. Saknar min kontakt med yttervärlden, den här lilla datorn som jag nu lånat är lite besvärlig att hantera, framförallt är det väldigt liten skärm så när jag går in på home för att läsa e-posten så räcker den inte till.

Just nu snöar det lapphandskar här och imorgonbitti har jag tid för besiktning i Ö-vik, ca 10 mil hemmifrån. Jag har varit tuff och tänkt åka själv men nu vet jag inte om jag vågar. Ett monster på 7,5 m lång och 3.25 m hög och sommardäck är inte att leka med om det är snö och is på vägen, få se om jag måste kalla på hjälp.

Till valborg åker vi till Höga kusten för att fira helgen i Barsta tillsammans med Margit o Lars-Erik, tror att jag ska packa ner täckbyxor och dunjacka om vi vill sitta ute och hoppas att de inte smäller smällare då våra hundar är skotträdd.

Ovido - Quiz & Flashcards