husbilen

Alla inlägg den 25 mars 2010

Av Monica & Kurt-Allan - 25 mars 2010 20:54

med att komma in på internet idag. När jag hade lämnat av Kurt Allan på Lapponia så parkerade jag på Dollar Store och gick med hundarna innan jag gjorde Dollar. Oj vad mycket grejor de hade. Sedan till campingen för att parkera husbilen, den är förfärligt lång när man ska backa in på en capingplats, som tur var hade jag gott om plats men den skulle ju stå rakt och jag skulle ju inte backa på husvagnen som stod bakom. När det var klart lite lunch och sedan skulle jag utnyttja internet när jag var ensam i husbilen, de hade trådlöst bredband här på campingen men hur jag än försökte så kom jag inte in, inte kom jag ihåg lösenordet på för att öra modemet heller utan fick vänta på Kurt Allan. Nu har vi ätit middag och det känns som om sängen skulle vara skön. Vägen upp var bra, vi hade bra väder men imorgon blir det nog snö när vi ska fortsätta upp till Kiruna


Ovido - Quiz & Flashcards