husbilen

Alla inlägg den 29 oktober 2009

Av Monica & Kurt-Allan - 29 oktober 2009 17:10

I dag har Viran och jag varit till Lissan i Björna och klippt oss och det är verkligen skönt med lite kortare hår. Viran blir så fin i sin frisyr, men det tog lång tid innan den var klar.

Sedan när jag kom hem så kom Annika, hon hade varit ut och motionerat, hade gått hemifrån dem och hit ca 2 km och för att få det lite tyngre gick hon över "toe" en rätt brant uppförsbacke

Jag får nog läxa upp "hönchen" också för idag när jag kom dit fanns det bara 2 st ägg och skalet av det tredje, vet inte vad de har fått för sig, de fick i alla fall mat och vatten så i morgon förväntar jag mig minst 4 ägg.

Ikväll är det hockey så då får vi väl sitta och skälla på MODO som ju inte har gjort alltför bra ifrån sig den här sesången.

Nu ska jag gå ner ock se om soppan är klar för att ätas.

Ovido - Quiz & Flashcards