husbilen

Alla inlägg den 14 januari 2010

Av Monica & Kurt-Allan - 14 januari 2010 21:38

  

Tog med kameran ut när jag skulle gå till grannen och dricka kaffe. I morse var det 25 grader kallt, men det är ju väldigt vackert med solsken o rimfrost i träden.

  

Här en bild på vår gäststuga i vinterskrud.

  

Efter kaffet o en promenad med hundarna blev jag bara tvungen att gå förbi husbilen där den står tillsammans med sin kompis traktorn. Det börjar dra lite i resetarmen o jag önskar att jag fick packa den och åka ut ett tag.

  

  

Som ni sser så är det egentligen bara att fylla vattentank, kylskåp o klädskåp så är det klar att åka.

  

Måste bara visa mitt stickprojekt. Det är ett par sockar i Drops Karisma och jag använder Magic Loop teknik.

































Ovido - Quiz & Flashcards