husbilen

Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Monica & Kurt-Allan - 6 februari 2010 22:31

men först av allt ska jag gratulera VÄRLDENS BÄSTA REBECKA OCH OLGA som idag har gjort sin tävlingsdebut i  lydnad i Kramfors. De tävlade i lydnadsklass II och det såg jättebra ut, 128p, ett 3:dje pris o en femte placering.

  

Här har de ställt upp för platsliggning. Det är svårt att ta bilder i ridhuset så det blev inga fler.

Annars har detta hänt sedan sist.

  

Förra lördagskvällen blev det äggröra i jackfickan så nu plockas äggen in i korg.

  

I torsdags hämtade jag min nya köksmaskin

    

så i fredags blev det både kanelbullar och semmelbullar


  

och så gjorde jag iordning en rågsurdegsgrund så efter några dagar får jag förhoppningsvis baka surdegsbröd, mums.

Har också varit och vävt lite på den duk som jag började före jul, stickat vantar och börjat på en mössa till mig själv. Måste ha en stickning utan mönster när jag ser på hockey.

I morgon väntar vi på tårta för Ally fick ett 1:a pris när hon o matte Maria tävlade i dag i Kramfors.

































Ovido - Quiz & Flashcards