husbilen

Alla inlägg den 22 februari 2010

Av Monica & Kurt-Allan - 22 februari 2010 14:56

 När jag var nästan klar på badet i dag så hörde jag nogra som sjöng "Ja må hon leva" och kunde inte förstå hur mina badkompisar kunde göra det men det var Claudia som kom för att gratulera mig med en blomma för jag fyller år i dag. Väl hemma skulle jag skulle fira i min ensamhet med kaffe och smörgås med salami och räksallad. När kaffet var klart kom Maria o skulle hämta hundarna för en skidtur och hade då med sig två gräddbakelser med LAKRISSTRÖSSEl på så vi fikade och sedan drog hon iväg med hundarna. Läste tidningen och började sedan plocka bort och skulle fylla fruktskålen i TV-rummet, tittade upp och funderade var som stod bredvid TV:n, Jo det var den här  

min födelsedagspresent från barn, barnbarn plus mina reservbarn från Tyskland.

Har önskat mig en motionscykel i present eftersom jag ibland har så ont i höft/bäcken att det är svårt att vara ut och promenera och med den kyla som är i vinter är det inte heller så roligt attt vara ute. Barnen påstår att den ska vara framför TV:n så att det blir av att jag  använder den. Brukar ju sticka när jag ser TV, men nu kan jag kanske sticka, trampa på motionscykeln och se på TV, bra va.

TACK, TACK ALLA NI SOM VAR MED OCH GAV PRESENTEN. nu ska jag börja med smörgåstårtorna så att de hinner bli klara till kvällen.

Förresten måste ju också gratta mitt barnbarn Elvira, henne fick jag i födelsedagspresent när jag fyllde 51.



Ovido - Quiz & Flashcards