husbilen

Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Monica & Kurt-Allan - 16 februari 2010 21:13

  

Endast tomma fat kvar, 17 semlor försvann.

  

Endel av semmelgänget, tror att några kommer tillbaka i morgon för 6 semmelbullar finns kvar ofyllda.





















Av Monica & Kurt-Allan - 16 februari 2010 11:00

För några veckor sedan fick jag ett brev om att skruvar som fäster kylapparaten på baksidan av kylskåpet kunde lossna och då kunde det bli gasolläckage. Eftersom bilen är avställd så hade vi inte gjort något åt det och i går kom det ett nytt brev om att våran bil redan var åtgärdad det hade blivit miss i datasystemet men man kunde själv se om något hade gjorts. sagt o gjort vi har nu tittat bakom kylskåpet både urt-Allan och jag och inte har vi sett något som var poppnitat så nu har jag ringt Caravancenter i Umeå för konsultation, har skickat bilder för att de skulle kunna avgöra om den måste åtgärdas så nu väntar jag med spänning. Hade ju nästan tänkt ta husbilen när vi ska till Solberg på lördag.


Så till dagen, det är ju fettisdag, den dag då man får äta så många semlor man vill. Har bjudit de som tycker om brunabönor o fläsk på middag ikväll, resten av gänget kommer för att fika semlor, jag får nog se till att ha 15 - 20 semlor klara.

Till dagen hör också att man ska vara ute och åka skidor eller på något annant sätt sporta, hundarna har tagit fasta på det för de har redan hunnit med terängbanan (ca 3 km) och åkt skidor med Jörgen och Maria.

Ovido - Quiz & Flashcards