husbilen

Alla inlägg den 2 juni 2010

Av Monica & Kurt-Allan - 2 juni 2010 22:57

och det har gått riktigt bra. Nu ligger alla hundar där de ska och jag ska också lägga mig så natti, natti

Av Monica & Kurt-Allan - 2 juni 2010 09:47

Vi har i år köpt ny GPS eftersom den som följde med husbilen inte fungerade så bra, har hotat många gånger att antingen slängs GPS:en ut eller så kliver jag av. Förra året fick vi låna en Garmin av sonen och den fungerade perfekt när jag väl hade lärt mig den så nu är det en Garmin som ska leda oss ut i Europa.

På måndag ska husbilen in för att åtgärda några sprickor som har bildats i karossen och sedan hoppas jag att den är klar för resan. 17 dagar kvar, får nästan resfeber.

I kväll så kommer Zuri hit och ska vara här medan matte o husse åker till Mallis, det blir spännande att se hur det går för hon är inte van att vara borta. Vi får väl hitta på en masa roliga saker att göra som att träna agility och promenera mycket.


Ovido - Quiz & Flashcards