husbilen

Alla inlägg den 3 juni 2010

Av Monica & Kurt-Allan - 3 juni 2010 20:00

Det är alldeles tyst i huset, alla hundar ligger alldeles utslagna där nere efter en hård dag. Den började kl 7.15 med promenad 2 km, sedan de kom hem blev det frukost och lite lugnt fram till 10.30 då Maria o Anneli tog dem med på en 8,5 km spring runda, det gick tydligen fort idag för de hade draghjälp av att jag cyklade före. Efter lunchfika så åkte hundarna och jag ner till Ortolab i Rundvik för att hämta mina nya sandaler med specialinlägg, hoppas att de blir bra så att jag inte får så ont i fötterna när vi ska vandra runt på semestern.

När vi kom hem så var det dax för nästa 2km runda och sedan middag för både hundar och folk och efter det var det nästan godnatt åtminstone för mig.

I morgon blir det nya äventyr, ska kanske försöka "klicka in " Zuri.

16 dagar kvar.

Ovido - Quiz & Flashcards