husbilen

Alla inlägg den 4 juni 2010

Av Monica & Kurt-Allan - 4 juni 2010 23:29

Eftermiddagen blev lugn med en promenad över Fälla bort till Anneli. Promenaden mitt på dagen gjorde Maria medan jag duschade. Resultatet hos Gunnar var bara bra, ingen ny meecin men ett nytt recept så att jag själv dan dosera efter hur jag mår och så Ventolin att ta innan jag ska ut på mina motionsturer.

Nu säger Zuri att hon vill ha sällskap i sovrummet för man kan inte sova ensam.

Förresten ni skulle se vilken häftig mus jag har fått till datorn, den ser ut som en bil med lampor som lyser blått framåt och rött bakåt. Natti natti och jag önskar en bra flygresa till Zuris matte och att jag kunde ge dig lite av min glädje av att flyga.

Av Monica & Kurt-Allan - 4 juni 2010 09:38

Verenda gång jag ska skriva ett inlägg så kan den inte skicka iväg det, får väl använda bloggen istället.

Natten har varit mycket lugn, alla hundar har sovit. Nu sitter de ute och väntar på att vi ska gå andra promenaden för dagen innan vi åker in till Bjurholm och Gunnar på Hälsocentralen. Ska dit och blåsa eftersom han tyckte inte att jag lät bra när vi pratades vid i telefon häromdagen, eventuellt blir det ny mede. Zuri husse och matte ni skulle ju längre än till Stockholm, petra in lite piller så att ni kommer hela vägen fram. Tänk på att det är minst lika farligt att köra ner till Stockholm som att flyga till Mallis. Det händer fler trafikolyckor än flygolyckor.

15 dagar kvar.

Ovido - Quiz & Flashcards