husbilen

Alla inlägg den 13 juni 2010

Av Monica & Kurt-Allan - 13 juni 2010 16:17

och hundarna har sprungit med Maria och Anneli, ja inte Olga för hon cyklade med Rebecka och de var snälla och väntade på mig när jag var tvungen att stiga av och gå. Jag skulle nog ha behövt min Ventolin puff. Den medecinen finns på det recept som det har tagit hälsocentralen en vecka att skriva ut och förresten så vet jag inte om det finns på apoteket än för efter senaste påstötningen har jag inte varit och kollat.

Det börjar dra ihop sig till att Zuri ska åka hem, Kristoffer och Robin ska hämta henne på tisdagseftermiddag. Dagens evenemang för Zuri förutom att hon har motionerat är att hon såg Jamen gå in i badrummet och sedan har hon grinat och velat in dit och när han hade gått ut så var hon in och kollade och ville inte tro att det inte fanns någon katt därinne.

Ovido - Quiz & Flashcards